tirsdag den 2. september 2014

Retro/vintage fund og genbrugsting.

Jeg har igennem nogle år fået samlet en hel del forskellige ting sammen af både ældre, men også nyere dato, som jeg nu godt vil af med så derfor har jeg oprettet min egen lille gruppe på facebook. Gruppen er lukket, så man skal søge medlemskab og det er kun mig der kan lave oplæg. Min gruppe finder du ved at kopiere linket og åbne det på google.dk.




https://www.facebook.com/groups/357023641115929/

Jeg har oprettet albums med forskellige betegnelser, så det er nemmere at finde det man måske søger eller mangler. Jeg har skrevet mindstepris ved billederne, men er man interesseret i nogle ting kan vi nok godt finde ud af noget :) der vil både være retro og vintage ting, men også nyere ting som fx børnetøj, legetøj, køkkenting og hvad der ellers gemmer sig i vores skuffer og skabe.
Tingene bliver ikke brugt og har derfor brug for nye ejere og hjem i stedet for at være pakket ned og gemt væk. Ved at lave gruppen her har jeg det hele samlet et sted og det er overskueligt for både dig og ikke mindst mig - jeg håber du finder noget du bare må eje og at du kigger forbi en anden gang:)

God dag - knus og kærlige tanker fra Lene

Ingen kommentarer: