mandag den 11. august 2014

Vesterhus.dk i ren retro stil

Spørg lige om jeg var i himlen, da jeg trådte ind i det her inferno af retro ! :) Jeg kunne næsten ikke være i min krop af ren begejstring og wow oplevelse. Egentlig vil jeg ikke skrive så meget til billederne, men bare lade dig om at blive betaget af alle disse lækre 70´er skønheder. God fornøjelse tilbage i tiden :)


Smuk med en blomst i :)






Den store vase - ønske.




Så fed en holder æggebægrene er i - kunne være fedt at finde en engang.




Radioen var Claus og jeg helt vild med :) Lækre dåser i vinduet.


Se lige alt det plastik fantastik og farvelir - helt glad i låget blev jeg af at være der :)



Appelsin bøtten er lidt sjov, for jeg har den bare som flaske og jeg er super glad for den. Faktisk fandt jeg i en genbrug i Ullerslev en krukke i stil med dem her med de røde hjerter. Den røde Söderdahl bakke har jeg som små skåner og de røde glas har jeg med pink plastik. Appelsin bøtten - ønske.


Lækre krus i det røde stativ og kagedåsen med hjerterne - ønske.



Bakkeholde og lækker bakke - Kold bøtter i lækre farver.



Orange dåse med hvide blomster - ønske.


Jeg var helt væk her i alt det plastik fantastik - har et enkelt hjerteæggebæger, som jeg fandt på ferien i genbrug. Og de orange æggebægre har jeg i brune. Den gule vægt til venstre havde min mor.



Skønne bakker i lækre farver og mønstre.


Til børnene - vi har efterhånden fået en del Bøller, og pigerne er egentlig ikke helt vild med dem, som jeg havde håbet, så tænker om jeg måske skal have nogen sendt til et hjem, hvor nogle børn kan få mere glæde af dem :)


Skønt billede.


Endnu et.






Var helt og er stadig helt vild med denne lille børne camping stol - vil helt vildt gerne finde nogle til os alle fire og en solseng og er sikker på at en dag skal jeg nok selv støde ind i nogle til den helt rigtige pris :)




Flot teaktræs reol.


Ingen kommentarer: