torsdag den 3. juli 2014

Drivhuset

Forrig gang jeg var i drivhuset fik jeg nogle dejlige ting med hjem, som jeg jo altid gør :)

En film til tøserne, for de elsker når vi læser Peter Pan for dem, så nu har de har også på film :)


Jeg var så heldig at finde 3 æggebægre i stål mere, så nu har jeg 6 stk og det er jo dejligt, for vil jo se smukt ud sammen med alle de andre teak og stål ting vi snart har fået samlet os.


Se lige denne fede og skønne store gryde med låg jeg fik transporteret med hjem til pigerne - den gryde var uden tvivl røget i en container, hvis ikke drivhuset havde eksisteret, og det er bare så synd, for vores piger ELSKER den. De har leget med den hver eneste dag siden jeg slæbte den hjem på cyklen - den er jo stor og rummelig og man kan lave al slags legemad i den :) Der er til mange mange timers sjov og fornøjelse med den, og når de engang bliver for store til at lege med den, kan den få liv i form af blomster :)


Et tupperware dørslag og piskeris til pigernes udeleg i haven.


Og en dejlig hatte nål til mig :)


Ingen kommentarer: