onsdag den 11. juni 2014

Nyt fra genbrug og drivhuset.

En tur i drivhuset med endnu et skønt udbytte.

Dette smukke askebæger faldt jeg over med det samme og jeg synes det er så smukt i farverne og mønstret.


Det er fra Royal Copenhagen.



Dejlige tupperware ting i skønne retro farver :)



Smukke broderier, som er blevet vasket - dog er nogle stadig med pletter, men når først de bliver brugt på en anden måde med 70´er stoffer, så kommer de så meget mere til sin ret :) Så smukt håndarbejde, som skal gøres til ære og ret.


Bordløber med julebroderi - den er dog meget plettet, så tror jeg vil dele den og lave noget julehalløj med den senere på året.


Og så lå der alle de her dejlige hårbøjler, som jeg straks tog ned i min pose og med hjem til to meget meget glade piger. De er begge begyndt at gå meget med hårbøjler og jeg har tidligere fundet nogle gamle 80´er hårbøjler i drivhuset, men pigerne kan godt lide farver og pynt på, så de her var lige dem. De skabte da også vældig stor glæde hos dem begge :)


Se lige denne skønne badekåbe eller lille dragt til bade og efter bade brug :) Den er så skøn at have på og jeg gætter den er fra sidst i 70´erne og frem i 80´erne. Den er lårkort og med skønne dybe lommer.


Denne kjole er dybt skøn i farverne og elsker halsudskæringen.


Dette billede kommer nærmest farverne som de rigtigt er - de er nemlig lilla, orange, grønne og hvide.


En anden skøn kjole, hvor man kan pille kraven af, men synes den er smukkest med kraven på.


Ingen kommentarer: