torsdag den 12. juni 2014

Lækker vintage outfit.

Idag har pigerne haft en fridag sammen med mig, hvor vi har hygget i genbrugsbutikker i Brøndby Øster.

Se lige Mathilde med den mest vidunderlige og skønne hat, som jeg fik for halv pris.


Den er bare så smuk og ren 40´erne og jeg kan ikke lade være med at tænke på Marguerite Viby :) Jeg har altid ønsket mig at prøve sådan en hat og nu ejer jeg en og jeg glæder mig så meget til at tage den i brug sammen med nogle af mine smukke handsker.


Inde i hatten står der følgende : Strata of London. Always in fashion. Made in England.


Og denne skønne laber kjole kunne jeg ikke lade hænge, da jeg jo nærmest fik den kastet i hovedet til halv pris og endte med at give 15 kr for den :) Den er lidt for lille, så min tanke er at klippe lidt af længden og lave et nyt livstykke og to kiler der skal køre fra ærmgabet og ned.


Inden i kjolen sidder dette mærke :  Design by Aaen og så Crimplone på et vaskemærke.


Derudover fik pigerne to h&m kjoler hver for 5 kr stk, to skønne vintage pigekjoler, som passer deres bamser ( også til 5 kr stk ), Mathilde købte en masse biler, Laura nogle små bøger, en lille hjerte lak taske, en madkasse med en hest og så fandt vi en masse skønt vintage dukketøj i alle str. som skal bruges til deres trolde og bølle dukker. Faktisk fandt jeg to små striktrøjer fra 40´erne vil jeg tro, som helt klart ligner baby trøjer og ikke dukketrøjer, samt nogle smukke kyser. Billeder kommer en af dagene. Og så købte Laura en rød sylvestrehue, fordi hun synes den var så sjov. Og til Claus fandt vi et forklæde, som er blevet hans nye grill forklæde med en hund med kokkehue og en Hof i hånden.

Ingen kommentarer: