mandag den 23. juni 2014

Hendes Verden

Jeg sad i fredags og kiggede på facebook, da jeg faldt over en opskrift på lav selv is fra Hendes Verden - jeg klikkede på det og kiggede nærmere på deres hjemmeside bagefter. Jeg blev noget overrasket, da jeg opdagede at min kjole er nomineret til denne måneds håndarbejde, hvilket nu er anden gang at det er sket. Sidste sommer var jeg med i kampen om en pude lavet efter en opskrift af Stine Hoelgaard Johansen, som jeg dog havde ændret lidt på. Jeg vandt ikke dengang og jeg tror heller ikke jeg gør denne gang, da jeg synes nr. 1 - det quiltede børnetæppe er utrolig smukt :) Men bare det at få æren af at være med i konkurrencen gør mig umådelig stolt :) Jeg er jo også blevet fremhævet tidligere på Hendes Verdens hjemmeside, da jeg havde lagt billede ind af Mathilde i en hæklet bluse lavet efter en gammel Hendes Verden opskrift :)


Tænk sig at min retro kjole syet lige ud fra hovedet er med som en ud af 6 og så som det eneste stykke beklædning :) Jeg kan næsten ikke være mere stolt !!!!


Ingen kommentarer: