mandag den 23. juni 2014

70´er dynebetræk

I genbrug idag faldt jeg først over denne vaskeklud med skønt 70´er mønster og farver.



I den lille genbrug i Glostrup faldt jeg over en hel guldgruppe og jeg blev helt høj - her var ikke mindre end 6 dynebetræk fra 70´erne i de skønne gule - grønne - orange og brune farver. Jeg valgte dog det 6 fra, da det var i gult og ikke nær så smukt som det andet gule jeg købte.

Men se lige hvorfor jeg bare ikke kunne få armene ned !!!

Der kan bare blive nogle fantastisk skønne kjoler ud af alle disse mange meter til pigerne og mig :)


Har en veninde, der straks hun så billederne lavede en bestilling på et par puder med det her grønne dynebetræk :)


Skønt skønt skønt - bare ærgerligt at min tlf ikke får farverne rigtig frem - de er faktisk alle sammen med glødende i virkeligheden !!!


Det her er også bare skønt :)


Det gule jeg valgte at købe. Og jeg fik dem for 20 kr stk, så synes selv jeg har gjort en temmelig god handel, for selvom jeg kan købe dem meget billigt hos www.bloomerskids.dk, så er det bare dyrer og det er altså noget sjovere selv at finde dem i genbrug eller på loppemarked :)


Ingen kommentarer: