mandag den 26. maj 2014

Fine ting i genbrugsbutik i odense

I en af genbrugsbutikkerne i odense faldt jeg over nogle ting jeg lige havde lyst til at tage billeder af og dele med jer andre :) Her er de så.
 
Smuk stor gryde med tagentmønster og mener den faktisk kun kostede 30 kr.
 
 
Smukt stel, som dog ikke var komplet men skønt 70´er mønster og fra Kahla mener jeg der stod.

 
Dette dukkehus købte en dame, mens jeg var derinde og det kunne jeg godt forstå for det var sjovt og fuldt møbleret. Men måtte lige tage et par billeder af det, da jeg nok ikke kommer til at se sådan et foreløbigt :)


 
Dette askebæger ville jeg rigtig gerne have købt, men synes bare 75kr var for meget. Det er lavet af Knabstrup og jeg har faktisk en vase i samme farver og mønster, så den ville jo have været fed at have med hjem :)



Ingen kommentarer: