onsdag den 21. maj 2014

Fede sager fra en hensvunden tid

I mandags var jeg i drivhuset med nogle ting og kom hjem med nogle skønne nye ting :)
 
Jeg faldt over disse to børnegafler, hvor den med Mickey Mouse er indgraveret 1976 og den anden er indgraveret 1948 - jeg har fundet ud af lidt information omkring Ole Lukøje gaflen ud fra stemplerne.
 
 
Den skønne taske eller mappe i læder kunne jeg ikke få op nede i drivhuset, men den sprang så op da jeg kom hjem og indeni den lå remmen, så den kan bruges som skuldertaske :)

 
Som du kan se er den med to rum og en lynlås med rum i midten.

 
Derudover fandt jeg denne skønne lille taske, som jo passer perfekt til den tid vi lever i med mobiler osv. Denne lomme er blevet til min mobil.

 
Vender man tasken om er der plads til små kort osv.

 
Og åbnes den er der plads til andre ting. Den er bare så skøn og har allerede haft den i brug et par gange :)

 
Fandt også disse tre æggebægre uden stempler, men tror de er i noget rustfri stål eller lignende. De passer jo god til vores tema med teaktræ og rustfri stål :)

 
Skøn blå bornholmsk vase.

 
Fandt også denne stålvase i drivhuset, som dog minder mig lidt om dem de har på sygehusene rundt om i landet, men som sagt passer den godt til vores ståltema :)


Ingen kommentarer: