lørdag den 5. oktober 2013

Små hyggeting af agernbunde, bog og kastanjer.








I fredags da vi var på vej hjem fra børnehaven med pigerne i cykeltraileren og mig gående var vi et smuttur forbi nogle skønne steder, hvor vi fik en masse kastanjer og bøgetræernes skønne bog.

Pigerne travlt optaget af boglæsning og med mine tørklæder på hovederne - jeg havde brundet et tørklæde smalt om ørerne og ville pigerne også have :)


Her til eftermiddag har vi alle fire været ude og finde agern og deres " hatte ", og kastanjer, for Claus vil have kastanjer og agern med på arbejdet som pynt.
Laura har en pose med kastanjer på maven, fordi ....


jeg havde to store poser indenunder min. Mine arme gør temmelig ondt for tiden så derfor måtte jeg finde en alternativ løsning :)


Her til eftermiddag har vi lavet sjove ting med kastanjer og det er blevet til disse fire edderkopper :)


Lavet af piberensere, rulleøjne, mini hama perler, bomuldsgarn og perle og selvfølgelig limpistol.



To små bier med vinger af stofblomster.




Det blev til 8 piger lavet af bog med blomst som kjole, en træperle som hoved, garn som hår og agernbund som hat, men snor og perle limet fast på hatten, så de kan hænge.




Ingen kommentarer: