torsdag den 31. oktober 2013

Et strikket halsrør til min hæklet hue

Jeg er ikke så aktiv i disse dage på nogen måder, men jeg har da fået strikket mig dette halsrør af forskellige halve nøgler strømpegarner og noget lækkerts alpaka garn fra Garnstudio. Både opskrift og design er mit eget, så jeg har lavet hvad der umiddelbart faldt mig ind og det er der kommet sjove effekter ud af. Røret er dejlig blødt og lækkert og kan nok godt vikles rundt tre gange, men synes indtil videre to gange er nok.


Her kan du se det viklet rundt - og


her ser du det så på mig :) Nogle få af garnerne er multifarvet, men de fleste er ensfarvet og to steder har jeg kombineret den røde og sorte og lavet luse mønster.


Grunden til farverne på halsrøret var fordi jeg sidste vinter hæklede mig denne skønne hue i Alpaka uld og en brun strømpegarn, men jeg havde egentlig ikke noget tørklæde til og var jeg temmelig træt af, så nu har jeg et sæt selvom den ene del er hæklet og den anden strikket :)

Ingen kommentarer: