torsdag den 17. oktober 2013

En retro taske til Mathilde

Idag har jeg haft pigerne hjemme, men havde brug for at sidde lidt ved min symaskine, så mens de tegnede og hyggede ved spisebordet sad jeg ved siden af og syede. Det kom der denne søde taske ud af, som egentlig var til mig selv, men da den var syet synes jeg bare den var alt for lille til mit behov, så den blev til Mathilde, som straks tog den i brug :)

Stofferne er fra Bloomerskids.dk og det gule blomsterstof, som anes på remmen og foroven på tasken er brugt som det indvendige foer i tasken. Jeg har yderligere syet et brunt skråbånd på foroven og syet to gamle brune blomster knapper på i hver side af remmen.


En stolt og glad Mathilde med sin nye taske :)



Laura ville også fotograferes selvom hun ikke havde fået nogen ny taske - har dog lovet hende at sy en til hende også, når først jeg har fået klippet til en :)


De var bare i sådan et frækt humør som du kan se på billedet :) Laura har selv taget stofbleen på som tørklæde.



Ingen kommentarer: