fredag den 27. september 2013

Retro stoffer fra Bloomerskids.dk på vej til mig

Her til eftermiddag var jeg som så ofte før på kig inde på www.bloomerskids.dk efter deres lækre retrostoffer. Jeg har en gang før med stor tilfredshed købt stof hos dem og jeg tjekker derfor regelmæssigt deres flotte stoffer i form af hovedpude og dynebetræk, som man kan erhverve sig til en yderst rimelig pris, som alle kan være med til uden at blive fattige, men mere rig på skønne stoffer til mange timers hygge og dejlige formål.

Jeg måtte denne gang slå til og klikke køb til nogle stoffer, for jeg har før været dybt forelsket i nogle helt bestemte stykker og ventet til næste dag og ja der var så også en eller flere der havde haft samme kærlighed til netop de stoffer, så de var solgt, hvilket jeg virkelig fortryder den dag idag.

Her kan du se hvilke 7 stykker stof jeg nu venter på at kunne afhente på den nærmeste 7- eleven.

Dette er et pudebetræk med skønne farver og blomster.


Er dette også med dejlige blomster i typiske 70´er farver.


Og dette - deres pudebetræk er 75 * 75cm men når man sprætter op så bliver det dobbelt størrelse - altså 150 * 75 cm. Også typiske 70´er farver - meget brunt, gult og orange, men stadig fantastisk smukke farver, hvis ellers mønstret er det rigtige :)


Dette skønne stof er et dynebetræk i størrelsen 190 * 130 og er ligesom pudebetrækket når det er sprættet op dobbelt så stort altså 380 * 130. Faktisk faldt jeg for dette stof pga det sort / hvide mønster som er meget ind i modebilledet nu, men som minder mig om en ting jeg fandt iblandt min farmor og farfars ting efter deres bortgang. Og blomsterne var nogle min farmor elskede og havde en masse af i vinduerne i huset - hawaii blomster :)


Også et pudebetræk med skønne blomster.


Pudebetræk i smukke blå nuancer.


Dynebetræk med skønne farver, som jeg lige kunne se i kjole modeller til os alle tre tøser.


Jeg glæder mig afsindigt til at skulle sy noget lækkert tøj til pigerne og mig selv i disse stoffer :)

Ingen kommentarer: