fredag den 27. september 2013

Gaver fra Thailand

Da Per og Kirsten kom hjem fra Thailand havde de nogle gaver med hjem til pigerne, men også nogle fødselsdagsgaver med hjem til mig :)

De gav mig denne dejlige taske, som jo yderst skøn og meget anvendelig.


Jeg fik også denne smukke tunika i farver der skifter gradvis og med enkelte blomsterpailletter - den er dog temmelig stor at have på, så jeg vil sy lidt bagpå for at give den lidt mere facon, så jeg ikke helt føler mig som i et telt. Men den skal jo kunne passe til de fleste kvindetyper :)


Jeg fik også denne smukke håndmalede æske og må indrømme jeg ikke helt var forberedt på indholdet -


som var denne smukke blå blomst. Kan du gætte hvad den er lavet af ?! :) Det er en sæbe, men desværre har man ikke helt lavet en duft der lever op til alt det andet smukke og æstetiske i looket, så derfor lugter den voldsomt af billig sæbe - sådan en ubehagelig duft der sidder i halsen i meget meget lang tid. Synes godt man kunne have givet sæben en blomsterduft, så man fik også følelsen af at sidde med en ægte blomst, når nu blomster er så smuk og veludført.


Pigerne fik disse små tasker til nøgler eller penge - de er lavet i læder og jeg synes de er absolut skønne. Mathilde valgte den turkisblå og Laura den gule.


Pigerne fik også disse lækre små taker med to lommer i thaisilke med broderede elefanter :) Lauras er den lyse lilla og Mathildes den mørke lilla og pigerne elsker dem !

Ingen kommentarer: