torsdag den 19. september 2013

1975 som strik

Eftersom jeg alligevel var i Glostrup slog jeg lige et smut forbi min lokale genbrug og fandt to dejlige blade - et strik og et sy. Her er nogle billeder fra strikkebladet, som er fra 1975 - op til flere modeller er jeg nødt til at svinge på mine pinde og lave til pigerne, for de er bare PRAGTFULDE !!!! :)

Denne model skal bare være en del af pigernes garderobe.


Og denne model.


Denne er en tænker, men den er absolut også yderst skøn.


Den her er jeg bare vild med.


Den er da bare for skøn, så den er jeg også nødt til at lave til pigerne.


Laura lavede øjne så store som Rundetårn, da hun så den her natkjole med lange strømper til - hendes eneste kommentar var at sådan en skal jeg bare lave til hende.


Lækker hæklet sag den kjole - nok ikke lige en jeg kaster mig ud i pt men forhåbentlig en dag.


Skønne bluser - især den hvide er jeg ret begejstret for.


Lækker grøn kjole, som jeg også godt kunne tænke mig at kaste mig over.


På det her skønne billede er jeg faldet pladask for den blå sag og kunne jeg så godt tænke mig at lave til vores piger.


Skøn hæklet poncho.


Skøn kjole med hønsestrik - også en model jeg sagtens kunne se vores piger i.


Hønsestrik :)


Den her kjole er lidt sjov.


Det her sæt er jeg egentlig temmelig begejstret for pga bukserne, men ikke rigtig garnet og dets farver.


Skøn kjole og nederdel.


Den her kjole bluse er jeg også bare nødt til at kaste mig over til pigerne.


Dejlig kjole.


Det her sæt er bare så skønt med kassebukser og biler - ihhh hvor kunne jeg godt finde på at lave sådan et sæt til pigerne og så bytte bilerne ud med blomster eller noget andet skønt - mon jeg ville få dem til at gå med det ?! ;)


Så sjove drengemodeller.


Jeg synes buksedragten er sjov.


Også de her bluser.


Jeg må indrømme at jeg jublede højtlydt mens jeg kiggede bladet igennem inde i genbrugen, for det var absolut et strikkeblad der bare tiltalte mig i stor stil og jeg kunne med det samme se mine piger i halvdelen af modellerne ;) Så det kribler i fingrene for at kunne bruge vinteren på at strikke 1975 ´er modeller til pigerne :0)

Ingen kommentarer: