torsdag den 15. august 2013

Mathildes ting.


Mathilde har også været utrolig kreativ og her kan du se nogle af hendes seneste ting.

Hun har også pyntet en hjerteæske fra Tiger med neonklistermærker fra Søstrene Grene - hun har vist også sine knapper i æsken - men blander mig ikke i hvad der er i dem, for det er deres små hemmelige æsker :)


Hun har også lavet ophæng igår, da de havde en hjemme hygge dag sammen med mig - vi opdagede pludselig at papiret var dobbelt og da jeg skilte husene af blev Mathilde temmelig sur på mig og skyndte sig at tape dem sammen igen - her er den ene side af hende skønne ophæng.


Den anden side, hvor du tydeligt kan se hun har tapet husene sammen med mine meget gamle og dejlige børne - engle klistermærker.


Hendes and med nisseklistermærker, som hun har klippet og sat sammen hist og her - nysgerrighed for mosaik ? :)


Hendes store stjerne med forskellige klistermærker - jeg har så mange klistermærker at det er et rent slaraffenland for pigerne at gå på opdagelse i dem og man kan ikke engang se når de har været igang med dem.


Den anden side af hendes ophæng.


Hendes hama figurer, som jeg tror skal i snor, så de kan hænges op i fx hendes vinduer på værelset - de neonperler er nemlig bare så smukke, når lyset rammer dem.


Hendes to cirkelophæng, som hun bare synes skulle hænge i stuen på væggen over sofaen sammen med to perlehjerter og en blomst. Mathilde har selv valgt stedet de skulle hænge og vi har sammen hjulpet hinanden med at sætte dem fast på væggen :)

Ingen kommentarer: