mandag den 10. juni 2013

Vintage er flyttet herhjem !

Næsten lige hjemvendt fra en tur til Kbh derindebar et besøg hos mit nye favorit sted af dem alle - nemlig den lille men meget meget skønne vintage butik " Genbrugen " på Vesterbrogade. For 14 dage siden da jeg var i Kbh sidst var anden gang jeg var dernede og der købte jeg jo to skønne 70 ´er kjoler med lange ærmer - idag var udbyttet så lidt anderledes og lidt mere sommerligt :)

Jeg faldt over denne skønne 70´er model - dog skal det lige siges at farvet er noget mere lyse og klare end hvad billedet antyder.


Og så denne skønne sommerkjole med godt vidde i skørtet.


Begge kjoler tror jeg er hjemmesyede, for har ikke kunne finde noget mærke eller se at der har været et, men det gør absolut ikke kjolerne mindre skønne og smukke og vintageagtige af den grund :) Jeg gav den nette sum af 120 kr for begge kjoler, hvilket jeg synes var et fund !!! :) Så er du til vintage og kjoler fra 1950 ´erne og til 1980 ´erne og har lyst til at tage turen til Vesterbrogade i Kbh, ja så giv dig selv den oplevelse at kigge derned, men hav mindst en time eller to til rådighed, for man kan hurtigt tabe både tids og stedsfornemmelsen ;)

Ingen kommentarer: