mandag den 24. juni 2013

I wish I was.....

Gid jeg var en størrelse lille, så jeg havde kunne passe denne ufattelig smukke skønne velbevarede drøm af en gammel kjole !!!! Denne smukke smukke kjole hang i en genbrug Mathilde og jeg var inde i idag og den fejlede INTET og var bare så smuk gulvlang og bare så klassisk og jeg gætter på den er fra omkring 1950´erne eller 1960´erne.


Den havde også bindebånd og denne smukke taske til, så ALT var bare stadig intakt og med til kjolen og prisen var bare på ingen måde dyr eller for meget - tværtimod efter min mening ville det her bare være et af de fund der var et FUND !!!!!


I en anden genbrug i en anden by faldt jeg over disse skønne smukke guldsko, som jo bare smukt kunne have passet til den smukke blå kjole. Heller ikke de var til nogen dyr pris.


Men jeg måtte da i det mindste tage billeder af de smukke ting, når nu jeg ikke kunne passe det - skoene prøvede jeg så ikke, men kjolen var der ikke skyggen af at kunne komme til at passe nogensinde :(

Ingen kommentarer: