onsdag den 8. maj 2013

Stadig i live!

Jeg er stadig i live, men har blot ikke så meget overskud til så meget i disse dage. I weekenden var jeg på Fyn og besøge mine barndomsveninde Eva og var godt brugt og træt, da jeg om eftermiddagen kom hjem til to tøser og en kæreste, der havde savnet mig meget. Sprang direkte tilbage i rollen som mor og efter at have tilbragt et par timer som glad genforenet familie tog farmand til fodbold og jeg var alene med tøserne. Mandag blev jeg ringet op af børnehaven mens jeg var i København og har siden da haft en stor pige hjemme, der hoster som en vanvittig og har små feber - de har åbenbart fået noget mave, opkast, feber, hoste osv i børnehaven og har i denne uge været så lidt som aldrig før dels pga sygdom og store børn der stoppede i sidste uge pga skolestart.

Så min uge har været præget af hygge med Laura, mens Mathilde og Claus var afsted og nu tror jeg desværre selv jeg er blevet ramt af noget, for har været så meget mere slap idag end normalt og haft det underligt på en ubeskrivelig måde, som når man er ved at blive slået ned af noget virus :( Ikke særlig fedt, når man har to piger hjemme de næste 4 dage og farmand har selskaber både imorgen og lørdag, hvor man skal være ene med et halv sygt barn og et meget aktivt barn. Men mon ikke vi nok skal klare skærene, som vi plejer hvis blot jeg kan få lov til at få nogle hvilepauser og komme til at sove til middag, når pigerne også skal! :)

Ingen kommentarer: