onsdag den 22. maj 2013

Lykke på min vej.

Lige siden jeg var lille har min farfar og jeg fundet firkløvere og elsket at gøre det sammen. Jeg har ikke tal på alle de firkløvere, femkløvere, sekskløvere osv vi har fundet sammen gennem min barndom, men de har været mange. Jeg har den gave ligesom min farfar havde at kunne stå og kigge ned i en stor klynge kløvere og spotte dem med fire eller flere blade på og så bukke mig ned og tage den op. Yderlige mere har jeg gaven at det ikke kun er én jeg finder, men at jeg indenfor et par minutter kan finde op til 10 eller flere alt efter hvor mange der er i klyngen. De sidste par dage har jeg fundet temmelig mange i forskellige størrelser.

Igår fandt jeg de første 25 inden middagstid og her er dem jeg fandt efter, som er havnet i koldt vand.

Der er både fir-fem-sekskløvere i koppen :0)


Har du også en tendens til at kunne finde firkløvere, rav, fossiler, vættelys, forstenede søpindsvin osv??

Ingen kommentarer: