søndag den 26. maj 2013

Første legeaftale og to hjemmelavede gaver.

I fredags havde pigerne deres første legeaftale, som var to søstre fra børnehaven. Pigerne og jeg fulgtes med dem, deres lillebror og mor hjem til dem og var hos dem i et par timer og det gik rigtig godt og alle hyggede sig. Pigerne og jeg aftalte om morgenen inden de skulle i børnehaven, at jeg lavede et par små ting, som de så kunne give deres legekammerater og her er de ting pigerne gav dem.

Hårelastik af en strikket lap jeg havde tilovers fra det babytæppe jeg lavede da jeg var gravid med Mathilde, to perleophæng og to papirsophæng. Perleophænget med ringen og blomsten er en ny variation af mine snart mange blomsterophæng - synes det er sjovt som jeg kan blive ved med at finde nye variationer. Hjertet har en af pigerne lavet.


Papirsophæng lavet af muresnor, perler, muffinsforme, papir klippet i cirkler og klistermærker og det mest uundværlige - dobbeltklæbende tape.


Ophængene er forskellige på begge sider.


Den anden gave til den anden legekammerat.



Begge gaver gjorte lykke hos både pigerne der modtog dem, men også deres mor, der var ret imponeret over mine kreative evner. Når de vender hjem fra ferie skal de hjem til os og lege og jeg er spændt på hvad hendes piger og ikke mindst hun siger til alle vores kreative ting i vores hjem, for man kan vist rolig sige at vores stil i hjemmet også skiller sig ud ligesom vi som personer gør ;)

Ingen kommentarer: