onsdag den 3. april 2013

Pust pust......

Lauras ynglingsbamse, som hun har haft siden hun var lidt over 1 år vil jeg tro ( oprindeligt havde hun en flodhest - begge købt i Netto for 39 kr stk, men da svigermor glemte flodhesten hjemme hos sig efter en pasning, så måtte Laura få denne i stedet og har haft den siden ) var efterhånden blevet så flad i hovedet og armene og halvdelen af maven, fordi fyldet klumper sig sammen nedad i vaskemaskinen, og aldrig rigtig er kommet opad igen :) Jeg lovede Laura i forgårs aftes, at jeg ville operere lidt på hendes bamse, som hun nu har besluttet er en pige og skal hedde Rosa ( efter Rosa fra Rouladegade, som Laura er helt vild med at se ), så jeg var igang igår med at lege doktor på hendes Rosa og give hende nyt liv. Nederdelen syede jeg for længe længe siden og først for nylig har Laura taget den i brug sammen med denne kortærmede body, som begge pigerne har haft på som babyer :) Jeg nåede da også lige at strikke et par skønne sløjfeelastikker til Rosa lavet af to nøgler bomuldsgarn, elastikbånd, nål, tråd og to af min farmors gamle smukke knapper, som jeg vidste ville gøre lykke hos Laura :)

Vores store pige er begyndt at værdsætte de ting der har været hendes oldemors, for hun er begyndt at udtrykke et stort savn til hende, selvom det snart er 2 år siden hun gik bort og Laura stadig var så lille.


Ingen kommentarer: