torsdag den 7. marts 2013

To bøger jeg godt gad eje !

Da min veninde Eva var på weekend her var vi en tøsetur kun hun og jeg i City2 og hun er lige som jeg meget glad for bøger - nogen af dem har vi til fælles og andre ikke. Når det kommer til alt det kreative, så har vi det ikke som sådan til fælles, for Eva går mere op i at spille musik og synge i kor osv. Så mens hun søgte hen imod nogle bestemte bøger søgte jeg mod hobby delen og jeg faldt over en del lækre bøger - fx en ny bog af Annette Danielsen - Strik med stumper.

Men jeg faldt også over to andre skønne og lækre hobbybøger, som jeg rigtig rigtig gerne vil have stående hjemme hos os, for jeg tror virkelig at pigerne og jeg kunne få mange timers men også års fornøjelser af dem. Det er disse to prægtige bøger, som bare gjorte en masse for mine øjne, men også virkelig satte en masse tanker igang.



Ønske ønske ønske ...... Håbe håbe håbe de kommer til at stå på min hylde en dag ! :0)

Ingen kommentarer: