fredag den 15. marts 2013

Lidt fornyelse til hjemmet.


I mandags da jeg skulle til psykologen i Kbh var jeg som altid et smut i Tiget og Søstrene Grene og kom hjem med nogle lækre ting - blandt andet disse to store skønne billederammer og de to små nederst i billedet og så dette lækre selvklæbende hyldepapir - 45 cm * 3 meter for 30 kr. Billederammerne skal allesammen ind i vores soveværelse og pynte :)


Jeg er vild med dette mønster de har fået på en masse af deres ting og jeg håber inderligt at de på et tidspunkt laver noget af deres dejlige papirblokke med dette motiv :) Jeg tænker at sy noget skønt til pigerne i materialet, men ved endnu ikke helt hvad. I hvert fald er den alt alt for stor at gå rundt med.


Vi har stadig nogle af Claus montana´er stående inde på pigernes værelser og jeg synes ikke helt tingene fungerer, så i de sidste par dage har jeg rokeret rundt, sorteret osv på deres værelser. Her er montana´erne inden forvandlingen med hyldepapiret fra Tiger.


Her har de så fået en overhaling, og pigernes høje bogreoler er blevet lagt ned og fungerer meget meget bedre nu og gør montana´erne også - nu skal der blot et par skruer i så pigerne kan klatre lidt rundt uden reolerne vælter ned over dem :) Det her er inde på Mathildes værelse.


Øverst på den ene montana  med en kant på hylden.


Laura fik den idé at lave cirklerne om til blomster, så det kom på begge montana´er - så god en idé :)


Man kan skimte de lange sider på de stående montana´er som er et stort stykke med udklippede cirkler, hvor nogle er fyldt ud med små cirkler. Her ses den liggende montana med et andet mønster.


Selvklæbende hyldepapir er en genial ting at forny hjemmet med og kan bruges til så mange lækre ting - fx æsker, billederammer, møbler osv :)

Ingen kommentarer: