fredag den 1. marts 2013

Et jubilæum fejres.

Idag har Lauras gamle dagplejemor Gitte 25 års jubilæum og i den anledning har hun inviteret os alle fire med, men desværre har jeg måtte takke nej pga indgrebet igår :( Men til gengæld har jeg lavet nogle gaver til hende og ligeledes Laura. Vi har flere til hende, men dem får hun en anden dag.

Her er de alle samlet.


Jeg fandt igår formiddags en model på disse smukke kugler, hvilket vakte min evige nysgerrighed, så imorges mens Claus afleverede pigerne begav jeg mig ud i kunsten at lave en. Det var faktisk overraskende let at lave dem og efter Claus ansigtsudtryk og efterfølgende kommentar, så tror jeg at jeg skal hen og producere nogle flere, men denne gang til vores eget hjem :) Godt nok er Gittes ynglingsfarve lilla, men tænkte at i denne tid, hvor vejret er så ustadigt, så trængte hun mere til nogle forårsfarver.


Lauras gaver til Gitte - det eneste jeg har hjulpet hende med er papiret bagpå hjertet, billedet af hende og omridset af æblet og det øverste af navnene Gitte på papiret - resten har hun selv lavet :)


Denne super fede billederamme købte jeg igår i Tiger - håber når jeg skal til psykolog snart, at den store Tiger ved siden af min psykolog har nogle af dem, for så køber jeg lige et par stykker til vores soveværelse, som vi snart skal igang med at gøre helt færdig :)


Igår kastede jeg mig ud i en lidt sjov leg med muffinsforme, ståltråd og perler og her er en lille buket af dem der blev lavet - lavede også nogle i silkepapir.


Tænker at Gitte får så mange buketter blomster idag, og så var det lidt sjovere at give hende nogle der varer for evigt, men samtidig ikke er de typiske kunstige stofblomster.


Kort og kuvert til jubilaren :)


Kære Gitte vi håber at din store dag har været skøn og med sådan et smukt vejr, ja så har selv vejrguderne ment at dine 25 år skulle fejres med manér :0) Vi er så taknemlige for at du kom ind i vores liv og gav vores ældste datter tryghed og stabilitet i en ellers svær tid. Du er dybt savnet af os alle fire og vi glæder os til snart at se dig igen.

Ingen kommentarer: