tirsdag den 26. marts 2013

DIY påskepynt


Her har jeg lavet lidt påskepynt som en DIY, men desværre virker min kombi printer ikke optimal, så jeg kunne ikke scanne ind og derfor er de lagt ind på bloggen via kameraet. Jeg håber du stadig har mulighed for at kunne anvende mine påske DIY.

Jeg har tænkt mig at pigerne og jeg skal farvelægge dem og laminere dem og sætte snore og perler på - nogle kun i toppen og andre som små lange ophæng og andre igen på klemmer på et bånd som en ranke på deres værelser.

Små søde kaniner / harer.




Flere harer / kaniner og påskeæg.




Og en kylling med fødder og næb og øjne - kroppen og fødderne skal tegnes og klippes i 2, næbbet skal tegnes og klippes på et stykke pap eller papir op til folden, så det vil være åbent og øjnene kan tegnes direkte på eller man kan anvende rulleøjne. Fødderne skal limes på imellem de to kropsdele.


God fornøjelse med påske sjoven :0)




1 kommentar:

Anita sagde ...

Hvor er de fine Lene. Håber du og pigerne har forvandlet dem til fint pynt. Rigtig god påske til jer alle 4:-)
Kh Anita