mandag den 7. januar 2013

Regnbuen, stjernerne og bølgerne gul.

Så fik jeg endelig via google chrome nogle billeder på min blog og kan nu vise jer år 2012´s sidste og år 2013´s første strik - mit helt eget design fra start til slut.

Jeg har lavet denne bluse på en pind 5,5 i kun bomuldsgarner forskellige steder fra. Jeg har lavet skødet i et bølgemønster, men dog ændret det med et brud af en vrangmaske. Derudover har jeg lavet ærmerne som to ens stykker både på forstykket og bagstykket og syet dem sammen både under og over armene.

Dette er forstykket.


Bagstykket, hvor jeg har anvendt de 3 ud af de seks farver fra forstykket og broderet en enkelt sort stjerne.


Her ses den lille detalje jeg har lavet på højre side af halsen - et bindebånd.


Venstre ærme med mit eget design af to slags stjerner broderet i hånden.


Ærme med bølgemønster og de to forskellige sider.


Blusen når den ligger ned.


Derudover er der den mulighed at man alt efter lyst og smag og behag kan anvende blusen på to måder - den ene med regnbuen og den dybe udskæring som din forside - den anden med den trestribet, enkelte stjerne og høje udskæring som din forside.

Ingen kommentarer: