tirsdag den 22. januar 2013

Perlerier.

I den sidste uges tid har pigerne og jeg været igang med forskellige kreative ting. Her er nogle af de ting jeg har fået lavet -

En masse fugle og hjerter i nyt design og farver.


Det nye ved fuglene er dem med de brede striber - dem med prikkerne har jeg prøvet en gang tidligere.


Hjerterne er der to nye slags af - med brede striber og hjerter i hjerte.


Jeg er især vild med de fugle og hjerter, hvor jeg har blandet de neon farvede perler i - jeg synes de giver sådan en dejlig livlig effekt.


Her er 4 ophæng, som jeg har et helt særligt forhold til, fordi Laura gav mig idéen til dem. Hun sad med en lille cirkelplade og lavede den yderste ring og lavede så en ring længere inde og bad mig om at lave resten. Jeg mente hun selv skulle prøve, hvilket hun ikke ville så derfor blev vi enige om at prøve at stryge dem selvom de var tynde. Så sad jeg der med to ringe i forskellige størrelse og tja .... hvad skulle jeg bruge dem til. Frem med muresnorene og perlerne og så i tænkeboks. Det er der så kommet sådan en model ud af plus en model med et hjerte og en lille cirkel indeni. Jeg blander de stribede med de neonfarvede perler, for når solen ikke skinner er de bare smukke, men når så solen skinner ind igennem dem, wow hvor bliver de smukke :) Så tusind tak min skat for idéen :0)


Ingen kommentarer: