mandag den 17. december 2012

Strømper og en gammel kending.

Jeg har også gang i at strikke strømper indimellem.

Her har jeg begyndt på en strømpe til Mathilde i noget af mit nye strømpegarn, hvor jeg laver mønsterstrik noget af vejen - farverne ligger meget tæt op af hinanden, så det ses ikke nær så tydeligt som ved

denne strømpe, som er til Laura. Den er lavet af rester jeg har liggende og derfor har den fået et helt andet look end Mathildes :) Men lækker er den nu alligevel stadig og meget meget unik ;)


Og så lige en gammel kending, som jeg stadig tager frem engang imellem - nemlig mit hækleprojet med at lave et tørklæde af bomuldsgarn. Det tager lang tid, for det er temmelig stort, og jeg ved endnu ikke hvor meget større det skal være og hvordan det skal ende med at se ud, men tænker at jeg skal have nogle frynser eller kvaster på det færdige resultat :)

Ingen kommentarer: