fredag den 28. december 2012

Perler, perler, perler - vi piger elsker bare perler !

Claus har været på arbejde idag - årets sidste arbejdsdag, så pigerne og jeg har hygget os med kreative ting :)

Der er blevet set Pippi, hygget med julens småkager og kakaomælk, radio med lækker 70´er musik, leget med hama perler og tegnet med tuscher på styroporkugler og hjerter fra Søstrene Grene.

Her er pigernes perlefigurer fra idag - firkanten er Mathildes værk - hjertet Lauras :)


Endnu et hjerte fra Laura.


Danmarks hjertet er Mathildes og det andet Lauras - Laura mente åbenbart at vi skulle lave hjerter idag og det er jo kun en dejlig ting, for dem kan man ALDRIG få for mange af :) Hvor er er husrum er der hjerterum ;)


Laura igang med et stort hjerte :)


Imens pigerne lavede hjerter og andet skønt syede jeg videre på det der skal blive min nye pengepung - kan huske jeg også lavede denne form for perlesyning som lille pige og jeg elskede det, men i modsætning til hvad mine piger vokser op med, så havde jeg ikke ret mange perler. Det har jeg så nu - en stor bøtte næsten fyldt helt op med hama perler - bøtten kom Claus hjem med for noget tid siden, da de havde fået en masse slik på arbejdet.


Jeg glæder mig til den bliver færdig og kan komme i brug :)

Ingen kommentarer: