onsdag den 26. december 2012

Mine dejlige julegaver.

Jeg fik både julegaver i torsdags, juleaften og igår og får også lidt idag. I torsdags fik jeg penge og juleaften og igår fik jeg følgende gaver :

Jeg fik juleaften disse dejlige ting af mine piger og mand, men Claus mener at vi skal bytte sprøjtepose med de forskellige tyller, fordi han havde glemt han selv havde nogle :) De to bakker er til at lave chokolader, som Claus var så smart at købe et lager af lige inden jul :) Claus og Laura har været inde i kødbyen og købe disse ting til mig og jeg er rigtig glad for dem :)


Disse to ting har vores dejlige piger lavet til os - kaklen har Laura lavet til mig og kruset har Mathilde lavet til os begge - er de ikke bare flotte og så dygtige vores piger har været henne i børnehaven :)


Denne flotte perleskål har Laura lavet til Claus og hun var så ivrig efter at fortælle hvordan og hvor lang tid den skulle have i ovnen :)


Mathilde fortæller at hun har lavet dette krus henne i børnehaven :)


Se lige hvad mine skønne piger har lavet til mig - en smuk smuk halskæde :) De ved jeg elsker farver og smykker, så de vidste at jeg gerne vil gå med den.


Jeg fik også denne dejlige bog med Ghita Nørby af min svoger - jeg ELSKER jo Ghita Nørby og Helle Virkner og jeg har næsten alle deres bøger - undtagen deres nyeste - men nu kan jeg så skrive tjek ved Ghita Nørbys :) Jeg glæder mig sådan til at komme igang med at læse den, når alting kommer tilbage til normalen efter nytår :)


Igår fik jeg så disse to bøger og min indre og vist også ydre glæde ville ingen ende tage - er virkelig to bøger jeg havde meget meget meget meget svært ved at aflevere på biblioteket og forsøgte at låne og genlåne og genlåne så længe jeg kunne.


Og se så lige hvad jeg opdagede da jeg skulle kigge i Lotte Kjærs bog - noget min svigermor og Bo ikke havde opdaget - og den er original kan man se :) Så tænker at Lotte Kjær måske har været forbi boghandlen og skrevet i nogle bøger og så har der været nogle til overs og det har så været en af dem de har fået fat i :)


Men jeg er så glad for alle mine julegaver og takker mange gange for dem alle :)

Ingen kommentarer: