tirsdag den 6. november 2012

Forfriskende nyt look.

Jeg har længe gået og haft lysten til at klippe mit hår og skabe en forandring. Igår tog jeg ned til en nærliggende frisør og sørme så om jeg ikke kunne komme til efter en halv time. Jeg havde dog Mathilde med, for hun har været hjemme siden fredag med et mærkeligt udslæt, som trods en masse lægebesøg osv bare bliver ved og ved med at brede sig :( Og det var første gang Mathilde var til frisør - selvom det ikke var hende der skulle under saksen :) Og hun var bare så god til at være der og hun charmede totalt frisøren og hendes ansat.

Nå men efter at have fået ny frits, ja så kom lysten til lige at shine resten lidt op, så på med make up, smart kluns og ellers bare forsøge at se bragende godt ud for manden herhjemme :)


Jeg fik klippet en god længde af og fik lavet etager og især i nakken har hun lavet en fed etage som et v. Og så har jeg valgt at få klippet pandehår, hvilket er en del år siden jeg sidst havde det, men nu skulle det bare være :)


Al den terapi hos psykologen har givet mig modet på at vise mig noget mere frem og skille mig ud i mængden af andre mennesker, og her er den virkelige Lene aka Strikkemutter.

Ingen kommentarer: