onsdag den 10. oktober 2012

Stine Hoelgaard Johansens 5 kantede runde pude.

Stine havde også i bogen Home Made lavet denne skønne pude, som jeg også straks faldt pladask for, så den kastede jeg mig straks over for længe siden før vi flyttede fra lejligheden til gårdhaven. Og ligesom Stines anden pudemodel, så har denne også ligget længe ufærdig indtil for et par dage siden, hvor jeg så tog den frem igen.


Sådan så det ud da jeg begyndte at lave den i bomuldsgarn og en hæklenål i en anden størrelse.


Jeg har så valgt ikke at lave en hækle for og bagside, som Stines model oprindelig er, men kun have en forside med det, og så i stedet lave en pude i stof og sy det hæklede på forsiden. Jeg har faktisk hæklet trekanterne sammen, hvilket har givet et okay resultat synes jeg :) Jeg har heldigvis noget indmad fra en Ikea pude jeg kan bruge som fyld i denne runde pude. Så en af de kommende dage skal jeg hen og klippe stof og sy. Tror jeg nok kaster mig ud i de firkantede puder først, da jeg har puderne liggende klar.

Ingen kommentarer: