onsdag den 3. oktober 2012

Nyt garn.

Da jeg i weekenden var hjemme hos min veninde Eva tog vi os en rigtig tøse hygge shoppe tur inde i Odenses gågader. Vi var blandt andet i Tante Grøn og Søstrene Grene, hvor jeg kom ud med noget nyt garn.

Disse 8 nøgler købte jeg i Tante Grøn - jeg har længe gået og kigget på garnet i Panduro Hobby i City2, men jeg har hele tiden købt andre garner, og nu skulle det bare være!! Alpaca garnet er så super blødt og skønt og kan fåes i et hav af lækre farver. Jeg stod længe sammen med Eva og valgte til og fra, for var også faldet for et nøgle i blå farve med lilla tråde i, men jeg endte med at vælge disse tre skønne farvenuancer med en twist af nogle andre farver i. Det skal bruges til noget til mig selv ;)


Og Søstrene Grene har jo fået nye farver af deres lækre bomuldsgarner, så der røg 10 nøgler med hjem i disse farver - Jeg købte to af hver farve pånær de to grå. Alle disse nøgler garn skal også bruges til noget til mig selv ;)

Ingen kommentarer: