fredag den 12. oktober 2012

Min Stine Hoelgaard Johansen pude.

Så fik jeg endelig lavet nogle puder idag og hvor var det bare dejligt og meget meget givende at få et par projekter fuldendte !! De har ligget et godt stykke tid, og nu ville jeg bare virkelig gerne bevise overfor mig selv, at jeg godt kunne få bare nogle af mine mange påbegyndte projekter færdiggjorte !

Sådan er min fortolkning af Stine Hoelgaard Johansens pude fra bogen Homemade. Jeg har tilføjet grønt stof på for og bagside, gult bånd med prikker og forskellige gamle hvide knapper. Jeg har leget lidt med det gule bånd og har derfor lavet det lidt rodet og råt som kontrast til det pæne look :)


De forskellige knapper lidt tættere på - de er alle sammen gamle knapper enten fra min farmor eller fra genbrugsbutik i Kerteminde på Fyn.








Her er bagsiden af puden - faktisk er det et viskestykke jeg engang købte i Netto.

Ingen kommentarer: