onsdag den 10. oktober 2012

Lauras strikkelyst.

Lauras strikkelyst stiger og stiger kan jeg mærke på hende, og hun spørger oftere og oftere mig om hun ikke må låne strikkepinde og garn. Jeg GLÆDER mig i den grad til hun bliver gammel nok til at kunne anvende strikkepindene, så hun rigtig kan få indsigt i den skønne verden et par strikkepinde og garn kan åbne op for :) Så her til aften da vi sad og så Huset på Christianshavn på DR Kultur bad hun mig igen pænt om strikkepinde og garn. Så hun fik lov at låne en af mine Knit Pro pinde uden wire og et garnnøgle. Jeg måtte bare forevige det på mobilen skønt jeg ved at billederne bliver dårlige pga lys osv.

Hun har fanget noget af teknikken kunne jeg se, så jeg tror hun nok skal lære det, når hun først kan styre to pinde og garn samtidig :)


Hun var så dybt koncentreret, og sad med sådan en sød mund :)


Mathilde er også meget ivrig efter at få lov, men Mathilde og strikkepinde er ikke en helt god cocktail endnu - har prøvet én gang, så i stedet må hun bruge en bambus hæklenål - det har hun større succes med :)

Ingen kommentarer: