fredag den 26. oktober 2012

En gave mere til Mathildes legekammerat.

Jeg gik for et par dage siden igang med at lave en gave mere til Josefine - denne gang en lille scrapbog med nogle billeder fra den tid Mathilde og Josefine har gået i dagpleje sammen. Der er fra flere forskellige begivenheder, og jeg forsøger at køre efter nogle temaer og skriver hvad det er for nogle arrangementer.

Her er pigen alle gaverne er til :) Søde Josefine, som Mathilde kalder for Fine :) Billedet tog jeg da Mathilde holdt sin 2 års fødselsdag hjemme i lejligheden.


Et arrangement dagplejen er med til hvert år, hvor børnene laver nogle ting indenfor et emne eller tema og hvor forældre, søskende og bedsteforældre kan komme til fernisering i legestuen og efterfølgende se tingene på Albertslund Bibliotek. Disse billeder er fra sidste år, hvor Mathildes gruppe havde temaet farven gul - Lauras havde farven lilla.


Julearrangement sidste år.


Julearrangementet fortsat.


Fastelavn i år - Josefine som løve, Mathilde som klovn og Pilippa som jordbær.


Fastelavn fortsat.


Fastelavn igen.


Mathildes 2 års fødselsdag i vores lejlighed.


Mathildes fødselsdag.


Mathildes fødselsdag fortsat.


Slutningen af Mathildes fødselsdag.


Jeg mangler stadig at lave 4 sider med billeder fra Børnefestugen og dette års fernisering i legestuen, hvor temaet var tal.

Jeg har yderligere ladet en del sider være blanke med henblik på at Mathilde selv skal have lov til at dekorere dem til Josefine :)

Ingen kommentarer: