søndag den 16. september 2012

Vores dejlige dejlige piger.

Se lige nogle skønne tøser Claus og jeg har brygget sammen  :) De er bare blevet så store og er begge begyndt at gå på toilettet og tegner og klipper på livet løs og er begge meget kreative med perler - mon de slægter deres mor efter ??  :)

Laura igår morges, da de fik morgenmad, mens jeg lavede boller :) Hun er begyndt at posere, når jeg tager billeder af hende og beder mig sødt om at tage nogle flere og så ændrer hun stilling.


Mathilde er begyndt at drille mig, når jeg tager billeder af hende, men nåede lige at få dette snapshot af hende :)


Disse skønne kjoler fik pigerne af Karin, og så havde morfar fundet nogle skønne pelsveste til dem.


Begge piger har lært at cykle, så nu går den vilde jagt ude i haven, når de fræser rundt på dem. Det er så dejligt at de er blevet så selvstændige og kan lege mere sammen, selvom det ofte ender med skænderi og vi må gribe ind - men er jo typisk for søskende og nok for to der er så tæt aldersmæssigt som vores - der er jo kun 13 måneder imellem pigerne :)

Ingen kommentarer: