mandag den 17. september 2012

Ugler

Jeg elsker jo ugler og for længe siden da jeg var hjemme på Fyn og besøge min barndomsveninde Eva kom vi forbi en ny butik i banegårdscentret - butikken hedder http://uk.accessorize.com/ og de har vildt mange lækre og fede ting - blandt andet et hav af ugleting. Her er bare nogle af de lækre ugleting, som enten ville være en drøm at eje eller sjove at lade sig inspirere af :)

En sød taske, som sagtens kunne være en inspiration for mig :) Den satte i hvert fald nogle tanker igang, da jeg så den.


Øreringe med påfuglefjer - jeg har altid haft en svaghed for påfugle, for synes de er så fantastisk smukke og det er jo fantastisk at et så smukt dyr er blevet skabt i tidernes morgen !!!! :)


Tilhørende halskæde.


Halskæde med en masse bling.


Sød ugletaske til store og små.


Sødt hårspænde.


Lille taske.


Halskæde til to veninder.



Denne pung er bare vildt sød og lækker, og lige noget jeg kunne tænke mig :)


Halskæde med stor sten som mave.


Lille nuser pung.


Håndlavede halssmykke.



Skøn pung med dejlig detalje med sløjfe og nøgle.


Lækre strømper.

Ingen kommentarer: