torsdag den 20. september 2012

På strikkecafé.

I aften skal jeg til Hvidovre og besøge denne butik http://www.strikkestedet.dk/. Jeg skal til strikkecafé og egentlig skulle jeg have været det sammen med søde Tine, som har været derude før, men desværre ligger Tine derhjemme med en sej omgang influenza - håber snart du er på benene igen Tine ! Så jeg tager selv afsted i aften. Jeg glæder mig utrolig meget til at se hvor mange vi bliver, hvordan butikken ser ud og hvad den har at byde på. For ud fra hjemmesiden ved jeg intet om hvike garner Lene Gross fører og priserne på dem. Det ser ud til at være en lille butik, men dog utrolig hyggelig :) Jeg har en bustur frem og tilbage i vente plus de to timer der er strikkecafé, så jeg burde kunne komme lidt længere med min Lotte Kjær galmandsværk.




Den har ligget lidt de seneste par dage, fordi jeg har så meget hækling i hovedet, som jeg lige er nødt til at afprøve først :)

Ingen kommentarer: