mandag den 10. september 2012

Gaver til Tine

I torsdags var jeg hjemme hos Tine i Brøndby Strand efter en lang pause. Tine og jeg mødte hinanden dengang jeg var i Uldstedet til Charlotte Kaaes workshop om Krydret strik, men dengang sad vi i hvert sit rum af butikken. Jeg havde så skrevet inde på Farmorfabrikkens blog, for at forhøre mig om der var andre strikkeglade kvinder i nærheden af min bopæl, og Tine gav respons. Når men det korte og det lange er at jeg var hjemme ved Tine én gang lige inden vi flyttede og havde ikke været det siden, så i torsdags VAR jeg bare NØDT til at tage hjem til Tine og hygge og strikke. Og hygge der blev der, og strikket jo blev der også. Vi var 5 kvinder der både strikkede, hæklede og broderede, så snakken gik på alt fra håndarbejde til andre mere alvorlige emner :)

Men fordi det var så længe siden jeg havde set Tine havde jeg kreeret nogle små gaver til hende.

Jeg lavede 4 armbånd, som hun kan bruge enkeltvis eller på kryds og tværs som det behager hende - jeg håber inderligt kære Tine at farverne ikke skræmmer dig ;)


Jeg kreerede også 3 sæt øreringe - et par af perler, et af knapper og et af hjemmelavede fimoler knapper.


Og det hele måtte selvfølgelig ned i en hjemmelavet æske, som lige skulle foldes. Desværre glemte jeg at tage billeder af æsken med muresnor og perler og et lille manillakort.


Jeg havde yderligere lavet et sæt pulsvarmere, men skulle lige have den sidste helt færdig, så jeg nåede ikke at tage billeder af sættet og derfor er dette billede af min ene pulsvarmer.


Jeg har strikket den af to tråde garn - nemlig dette lækre garn fra .....



Netto. Det er det strømpegarn, som de havde i deres reklame i sidste uge. Jeg havde en fornemmelse af at de to farvekombinationer kunne give en fed effekt og det synes jeg klart at det gav :)

Ingen kommentarer: