onsdag den 26. september 2012

En pengepung til tante Eva.

Min barndomsveninde Eva er helt vild med turkisblå og limegrøn og eftersom jeg skal hjem til hende i weekenden, så er jeg gået igang med at hækle en pengepung til hende. Jeg har valgt disse 8 farver.


Det var hvad jeg nåede lørdag aften efter pigerne blev lagt i seng. Jeg er ikke så hurtig til at hækle foran tv, som jeg er at strikke. Jeg er nødt til at kiugge ned meget oftere, når jeg hækler.


Jeg synes nu resultatet indtil videre er blevet ret godt, og jeg er sikker på min veninde vil blive begejstret :) Jeg har tre stoffer i tankerne - et turkis blå med hvide prikker, en mørkegrønt med hvide stjerner eller et limegrøn med blomster. Alle tre stoffer er fra Stof og Stil.


De sidste par dage har tante Evas pengepung dog ligget på den lade side, da jeg har kastet mig ud i at kreere noget outfit til begge pigerne til høstfesten i Lauras børnehave på fredag - ja selvfølgelig skulle de holde den på fredag, hvor jeg ikke kan komme med :( Men så er det jo dejligt at Claus kan tage med pigerne, og så kan de også rigtig hygge sig og de får set Claus noget mere nede i børnehaven. Det er jo mest mig der bringer og henter Laura, så det er ikke så tit far Claus kommer ned i børnehaven :)

Ingen kommentarer: