søndag den 12. august 2012

Lauras perler.

Laura er rigtig begyndt selv at kreere perlefigurer efter egen fantasi og det er bare skønt at se hvordan hun vælger farver og hvad hun laver.

Her er nogle ting hun har lavet, men desværre havde hun og jeg en episode idag, som gjorte at jeg tabte hendes hjerter plus den nye firkant med cup cake, som jeg var på vej hen for at stryge :( Så jeg er rigtig glad for, at jeg fik taget disse billeder igår.

Dette smukke hjerte lavede Laura selv og valgte selv farverne.


Dette hjerte lavede vi sammen ved at jeg skulle sætte et par stykker og så min tur mor og så din tur og stop nu er det min tur osv og til sidst havde vi lavet dette smukke hjerte i farver vi begge havde valgt :) På den sekskantede plade havde Laura lavet en haj til Mathilde, som jeg fik strøget idag :)


Lauras lille røde sekskant, som hun meget stolt viste mig igår :) Jeg var mindst lige så stolt som hende - og faktisk endnu mere, for hun havde også lavet en masse L vendt begge veje. Det kommer sig af at hun ivrigt forsøger at lære at skrive sit navn og pt kan skrive bogstaverne L A U og så motiverer det hende yderligere at en lidt størrer pige i børnehaven også hedder Laura bare med et D til efternavn, hvor vores er med et M. Så hendes mange L ´er igår var for Laura D og mig mor Laura M, som hun udtrykte det det kære barn :)

Ingen kommentarer: