lørdag den 4. august 2012

Juhu vores planter vokser og vokser.

Mere eller mindre alle vores planter vokser som de skal - faktisk har jeg måtte plante nogle om, og det tror jeg desværre kommer til at koste mange af dem livet, så dumt gjort måske? !

Men vores ærter har vokset sig store og flotte og der har været mange blomster på, som nu er begyndt at blive til dejlige velsmagende ærter- faktisk tog vi de første to ærtebælge igår, selvom der ganskevist kun var 2 ærter i hver bælg, men de var store og flotte og smagte skønt :)



Og vores gulerødder sået af to omgange står også utrolig flot og vi glæder os blot til at kunne trække nogle op og smage dem :)


Mine knoldblomster vokser også godt og jeg er spændt på at se om der kommer blomster på i år eller først næste år - er kun tiden der vil vise.

3 kommentarer:

49tine sagde ...

Hej

hvor er dine planter flotte :-) jeg savnede dig i torsdags, kommer du næste gang 6-9-2012?. jeg har skrevet til "Strikkestedet" og sagt at vi gerne vil komme til strikke aften begge to, så må vi se hvad svaret bliver. ha det rigtigt godt.
kram...

Unknown sagde ...

Hej Tine

Ja de er blevet flotte, men pigerne og jeg passer dem også hver dag og nusser om dem :)

Jeg vil meget gerne med til Strikkestedet d.6/9 - var det i Hvidovre det var?? Så må vi da håbe at der er plads til en ekstra :) Hvis der er er der så mulighed for at vi kan finde ud af noget med kørslen??

Hav det selv godt søde :)

Knus Lene

49tine sagde ...

6/9 er det så hjemme hos mig :-)
det lyder hyggeligt at du vil komme, vi hygger rigtigt, og er faktisk blevet mange.

flotte forsiler og sten i har fundet.

knus
Tine