lørdag den 7. juli 2012

Fede strikkemønstre.

Jeg sad og surfede på nettet igår efter strikkemønstre og faldt over en hjemmeside ved navn Colourbox, som egentlig har en masse billeder af forskellige art som kan downloades mod en pris. Men jeg synes jo at nogle af dem var så smukke og fede at de sagtens kan bruges til det virkelige strik, så jeg skal da hjem og lege lidt med nogle af dem tror jeg og forvandle dem til noget brugbart tøj til pigerne. Jeg har her valgt nogle som jeg helt klart ser potentiale i, og måske finder du også det samme.

Blomster kan man jo altid bruge i alle afskygninger og disse er ingen undtagelse - man kan jo anvende dem særskilt eller som hele billedet ser ud og farvekombinationerne er jo uendelige.


Dette mønster minder mig bare om ting fra 1970´erne og giver en rig mulighed for at lave noget i total retro look og det er jo in idag.

Det her er jo bare kært og kan bruges med succes til alle små børn og er jo lige til at anvende i sit strik.


Det her er bare så smukt og kan brydes op i mange små stykker, som så kan bruges i ens strik og jeg finder helt klart en masse inspiration og tankerne flyver rundt ved synet af det, så det her mønster skal jeg nok få en masse sjov ud af :)


Nogle meget simple mønstre, som kan bruges for sig eller som her sammen, men som er så fede.

Også fede mønstre, der bare må bruges i strik.

Endnu et godt børnemotiv til en lille sømand eller en frisk strandpige.

Ingen kommentarer: