torsdag den 28. juni 2012

Nye ugler på en ny adresse.

Jeg er jo stadig helt skudt i ugler, og hver gang jeg støder på nogen så enten tager jeg billeder eller køber dem. Her er nogle nye billeder af ting jeg enten har set eller købt, og flere kommer sikkert til med tiden, for der er rigtig mange steder at uglerne titter frem i gadebilledet osv :)

Servietter set i Bilka - lidt kedelige til min smag, men stadig ugler :)


Dette skønne billede fandt jeg i Ikea, og jeg var bare NØDT til at tage et billede af det, for synes bare det er så smukt. Det koster heller ikke særlig meget - mener 80kr. Claus snakkede om at vi måske skulle købe det en anden gang, når vi blot havde set hvad vi ellers skulle hænge op.... men men men med mit held, så er der sikkert ikke flere, når han først siger ja til at købe et. Men så har jeg da billedet her af det. Læg mærke til at det er lavet med afbildning af hæklede flakoner som trætoppene.


Servietter jeg har købt for 5 stk 30 kr og 5 kr stk i Bilka, Netto og Rema1000.





Dette design fra Netto og den nedenunder har jeg også købt som melamin tallerkner til pigerne.





Disse to søde små ugler fandt jeg i Super Brugsen her i Albertslund og kunne bare ikke stå for dem - man kunne også købe lysene til, så man kan enten bruge uglerne som lysestager....


eller som små figurer. Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for hvad der er sødeste.



Skøn ugle jeg måtte eje men husker ikke lige hvor jeg har købt den. Er i stilen med den i gul fra Netto jeg købte for længe siden.

Ingen kommentarer: