torsdag den 28. juni 2012

Nye smykker.

Indimellem flytning og istandsættelse af både gårdhaven og lejligheden har jeg måtte underholde vores piger, så Claus kunne knokle løs, når pigerne ikke har været i dagpleje og børnehave. Og ja vi har fået lavet en del med perler, så nye forsyninger i Søstrene Grene har været nødvendig :)

Her fik jeg lavet en del øreringe og af mangel på mine andre ørestikkere - krogene måtte jeg bruge dem her, som jeg egentlig ikke er så vilde med, eftersom de alle sammen vender samme vej og ikke parvis er spejlvendt. Men var skønt at lave nogle ting med farver, for jeg ELSKER jo farver ;)


Billedkvaliteten er desværre ikke helt så god, som jeg havde troet.... min mobil tager bare ikke særlig gode billeder mere :(




Nogle armbånd var jeg jo også bare nødt til at lave, for dem kan jeg jo heller ikke få for mange af - og hvad kan hurtigt give ens påklædning et pift end at kaste en masse farverige armbånd på håndleddet OG samtidig stiger ens humør også lige lidt :)


Sølvstjerne og sølvmånen er ægte sølv fra et armbånd Claus gav mig i starten af vores forhold, som af en eller anden grund var rigtig dårlig lavet hos guldsmeden, så mange af charmsene faldt stille og roligt af. Nu har jeg valgt at bruge et par af dem her.



Ingen kommentarer: