fredag den 29. juni 2012

Gaver til et dagplejebarn.

Så kom dagen hvor Mathildes gruppe i dagplejen blev skilt ad. En af tøserne som ellers skal i børnehave omkring jul er flyttet og havde derfor sidste dag idag, så mor her har været dels i gemmerne og dels været kreativ igår og lidt i eftermiddags.

Jeg lagde hovedet i blød igår og tænkte på hvad en lille pige på ca 2½ kunne bruge og besluttede mig for at lave lidt til hendes nye værelse plus et lille fotoalbum med billeder jeg har taget igennem Mathilde og hendes legekammerats dagplejetid sammen.

Alle tingene samlet.


De små hama figurer havde jeg liggende, så det var jo dejlig nemt :)


Jeg havde lige et enkelt lille album liggende tilbage, så ind med billederne fra computeren og et kort blev lavet. Hendes navn blev klistret på, sommerfugl og snegl og homemade blomst af 3 stjerner og tegnet stilk og blade :)


Fik også lige lavet disse to søde hjerter i papir fra Søstrene Grene - kan klart anbefale et smut forbi en af deres butikker, for de har altså bare nogle skønne papirer for tiden foruden alle deres skønne perler osv !!! :)


Jeg fandt nogle sorte Ikea rammer frem og fjernede glas og gik igang med at sætte papir fra Søstrene Grene ind og pynte dem med perler og store figur pailletter.



Pigen der modtog alle disse gaver blev glad, men hendes mor var den der var mest begejstret, så var jo kun skønt at se hvilken modtagelse det fik :)

Ingen kommentarer: