fredag den 29. juni 2012

Ansigtsmaling fra Netto.

Laura kommer ofte hjem fra børnehaven og har fået ansigtsmaling tegnet i flotte afskygninger, og hver gang hun skal have det vasket af bliver hun så ked så ked og beder inderligt om at jeg tegner noget nyt på hende, men hidtil har jeg måtte bedrøve hende med at det kunne jeg ikke - hendes barnelogik var at jeg da bare kunne bruge en tusch eller farveblyant :)

Så for nogle uger siden så jeg at Netto havde ansigtsmaling i deres reklame, og da jeg var en smuttur dernede for at handle røg sådan et sæt med i kurven og hjem og gøre lykke på pigerne. Vejret var solskin, så pigerne hyggede sig udenfor og fik derfor godt med creme på først og så stod den ellers på maling.

Mathilde endte med at få en mariehøne på den ene kind og....


et blad på den anden :) Men det var ikke uden en del kom så her og stå nu stille Mathilde, for hun syntes åbenbart det kildede temmelig meget ;)


Laura ville gerne have en sommerfugl omkring munden og nogle blomster i panden, og selvfølgelig skulle læberne også males ligesom henne i børnehaven mor..... jaja skat du får sølvlæber som du ønsker det :)


Og selvfølgelig ville hun da også bede om en mariehøne, men eftersom der ikke var plads i ansigtet måtte hånden tages i brug :)

Ingen kommentarer: