fredag den 11. maj 2012

Små gaver gør godt på sådan en fredag.

Sådan en fredag bør da være i gavernes tegn - vores dejlige dagplejers " hjemmeboende " veninde har fødselsdag idag, så måtte jo lige lave nogle småting til hende og så skulle verdens dejligste dagplejemor jo heller ikke snydes.

Så det blev til sådan 4 blomster til ophæng i Hama - 2 til dem hver. Det er mit eget design, og vi har en del af dem herhjemme :)


De fik også sådan 2 hjerter hver - læg mærke til de skønne neon farver - perlerne er købt for kun 13 kr mener jeg for en pose i Søstrene Grene, og jeg fortryder i den grad, at jeg ikke købte en pose eller to mere, for de er bare SÅ fede og liver bare et perleværk helt op :) De er også mit eget design, og har vi ligeledes også en del af herhjemme.


Retro fugle - papiret er fra Søstrene Grene, som kan fås i 3 størrelse blokke med 20 stykker papir - 2 af hvert design, så der er 10 forskellige slags. Også eget design :)


Mere retro papir fra samme blok - købte også en anden blok med dyremotiver og drengemotiver - edderkopper, monstre osv :)


Jeg fandt imorges nogle lav selv sæt i Netto - det ene var sådan nogle små æsker med alt man skal bruge - der er til 4 stk for 20 kr, hvilket jo er et FUND !!! Og så i 3 farvevariater - lilla, lyserød og grøn.


Jeg har så lavet det lidt efter min egen smag - desværre blev den ikke helt som jeg ønskede, for jeg har ikke mere dobbeltklæbende tape, men kun 3d puder og de fungerer ikke helt som ønsket og limstift synes jeg ikke rigtig virker til en æske.


Indeni havde jeg så lagt et lag silkepapir og lagt to manilla mærker med et sæt Hama øreringe på - små blomster i neon grøn og neon pink sat fast til selve øreringen med orange snor.


Derudover købte jeg også for sølle 20 kr et gør det selv minialbum i Netto, som jeg måtte eje så jeg havde grund idé til en anden god gang.

Ingen kommentarer: